Bestellen en verzending

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Wij maken gebruik van een speciale partner voor onze iDeal betalingen. Deze lopen via Mollie. Zo kunnen wij als onze aandacht besteden aan het verzorgen van het juiste advies voor jouw volgende bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In principe wordt je bestelling geplaatst voor 16.00, dezelfde dag nog verzonden en heb je hem de volgende dag in huis.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen

Dat vinden we natuurlijk erg vervelend, staat je bestelling als langer dan twee werkdagen op verzonden? Neem dan vooral even contact met ons op.

Kan ik nog aanvullende bezorgopties kiezen?

Momenteel hebben we er voor gekozen om enkel de volgende dag te leveren. Mocht je je bestelling eerder in huis willen hebben, ben je altijd welkom in onze winkel.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Bij ons betaal je vanaf 25 euro geen verzendkosten, onder dat bedrag vragen we een bijdrage van € 4,95.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Normaal gesproken ontvang je van ons per mail een bevestiging en kan je je bestelling terugvinden in je account op de site. Mocht je hier je bestelling niet zien dan is er vermoedelijk is er iets mis gegaan tijdens het besteltraject. Mocht je twijfelen, neem dan even contact met ons op, dan kijken we even met je mee.